بازدید نماینده مدارس فوتبال رئال مادرید اسپانیا ازباشگاه سایپا

نماينده مديريت زيرساخت‌ها و مدارس فوتبال باشگاه رئال مادريد اسپانيا گفت: از سه موضوع بسيار متعجب شدم، اول امكانات مجموعه شما، دوم نحوه معرفي باشگاه و سوم شناخت خوب شما از كاري است كه ما انجام مي دهيم.به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛ نمايندگان باشگاه پرطرفدار رئال مادريد اسپانيا عصر روز شنبه (۲۷ ارديبهشت ماه) با حضور در مجموعه فرهنگي ورزشي سايپا ضمن بازديد از امكانات اين مجموعه، با فعاليت‌هاي باشگاه سايپا در زمينه آموزش و استعداديابي براي تيم‌هاي پايه، آكادمي فوتبال و همچنين عناوين و افتخارات سايپا طي ۲۵ سال حضور در سطح اول فوتبال ايران آشنا شدند.اين گزارش حاكي است؛ خليل سپهر سبحاني مدير عامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا، ضمن خوش آمد گويي به نمايندگان باشگاه اسپانيايي اظهار داشت:ايران كشور بزرگي است كه علاقه دارد است با تكيه  به جوانان مستعد، شرايط حضور خود در فوتبال آسيا و جهان را توسعه دهد.

سپهرسبحاني تاكيد كرد: رئال مادريد باشگاه محبوبي است كه اين محبوبيت به خاطر ارزشي است كه در فوتبال ايجاد كرده، حضور نمايندگانياز سطح اول فوتبال دنيا براي ما  مايه افتخار است و اميدواريم حضور شما در ايران موجب شناخت موثرتري از فوتبال كشور ما شود.

خواكين ساگس نماينده بين المللي زير ساخت‌ها و مدارس فوتبال رئال مادريد نيز ضمن ابراز خرسندي از فعاليت‌‌هايي كه در باشگاه سايپا انجام شده است اظهار داشت: اين فعاليت همانند برنامه هايي است كه در باشگاه رئال انجام مي شود چراكه همه ما بازيكنان را براي ورود به دنياي رقابت مهيا مي كنيم. آنچه اهميت دارد اين است كه اين آموزشها به درستي انجام شود.

وي تاكيد كرد: از سه موضوع بسيار متعجب شدم، اول امكانات مجموعه شما، دوم نحوه معرفي باشگاه وسوم شناخت خوب شما از كاري است كه  ما انجام مي دهيم، چرا كه همه جا ما را به خاطر فوتبال رئال مادريد مي شناسند اما تمركز ما روي آموزش و تربيت است و اينكه بچه‌ها چگونه با استفاده از امكانات و استعداد هاي خود بزرگ شوند. آنچه من را ذوق زده كرد تلاش فرواني بود كه سايپا براي پيشرفت بازيكنان كم سن و سال  انجام داده است.

نماينده رئال مادريد تصريح كرد: دومين بار است كه به ايران سفر مي كنم و عاشق اين كشور و مردم آن هستم تلاش خواهم كرد تا روابط بين بچه‌هاي ايران و اسپانيا را گسترش دهم تا در آينده دوستان خوبي براي هم باشند و تاكيد مي كنم از سبك سايپا بسيار خوشم آمد.

گفتني است سپهرسبحاني در پايان اين بازديد ضمن تاكيد بر سازندگي در هر دو باشگاه سايپا و رئال مادريد اين امر را مهمترين رسالت دو باشگاه دانست.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code