عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست مربیان تیم های ملی پایه فوتبال بانوان و آقایان خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ فریدن معینی، عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: بعدازظهر دیروز(سه شنبه پنجم اسفندماه) نشست بسیار پربار و مفیدی را با کادر فنی تیم های ملی فوتبال پایه بانوان و آقایان برگزار کردیم. در این جلسه اعضا به تشریح برنامه های خود و اهدافی که در اردوهای تمرینی دنبال می کنند، پرداختند.
وی در ادامه بیان کرد: در این نشست یکی از مسائل مهمی که مطرح شد بحث هماهنگ شدن مربیان از لحاظ آموزشی بود. قرار شد تا پس از در اختیار داشتن نکات فنی، آموزشی، برنامه های اردویی، هدف گذاریهای اردو و زمانبندی که از سوی کادر فنی تیم ها ارائه می شود را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر رشد و روند صعودی تیم ها کمک کنیم.
عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون گفت: یکی دیگر از اهدافی که این کمیته در راستای موفقیت تیم های ملی پایه در بانوان آقایان دارد، استفاده از افکار یکدیگر در بحث آموزشی و فنی است. هرچقدر مربیان تیم ها از لحاظ تفکر در جهت برگزاری اردوها، تمرینات، روند آماده سازی و … تفکر یکسانی داشته باشند، در آینده نزدیک خواهیم دید که تیم ها در مسیر رشد قرار دارند.
معینی ادامه داد: در تیم ملی بزرگسالان تمرینات، برنامه ها و اردوها به شیوه خاصی برگزار می شود. تیم های پایه نیز باید به تبعیت از آن پیش روند تا آینده فوتبال تامین شود. باید بازیکنان را با فلسفه و موازین فوتبال به طور کامل آشنا کنیم، تا دیگر نیازی به آموزش فلسفه فوتبال و اصول پايه آن به فوتبالیست های بزرگسال نباشیم. هر چقدر برنامه ها دقیق تر باشد و بازیکنان در مسیر آگاهی و دانش فوتبال پیش روند فوتبالی موفق خواهیم داشت.




2 thoughts on “عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست مربیان تیم های ملی پایه فوتبال بانوان و آقایان خبر داد.

  1. ناصرعلی مجیدیان

    بنده به جای نظردادن پرسشی از اقای زینلی داشتم وان :>پسری دارم متولد ۸۴که دو سال دارد در مدارس فوتبال متفرقه بازی می کند و تکنیک خوبی دارد توپ به دستشبیفتد سیستماتیک ان را هدایت می کند کمی ریز نقش هست ولی به نظر مربیان کنونی اش اینده خوبی دارد .پرسش من این است که چگونه در باشگاه شما میتواند تعلیم ببیند واوقاتش به بطالت نگذرد …..تلفن بنده ۰۹۳۳۵۷۳۳۶۰۰

    پاسخ
    1. admin نویسنده نوشته

      با سلام و ممنون از تماس شما
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه تماس بگیرید :
      آدرس باشگاه : مشهد مقدس ، میدان تختی ، جنب درب ورودی استادیوم تختی ، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مشهد

      تلفن : ۰۵۱۳۸۴۸۶۱۱۲

      همراه : ۰۹۱۵۵۰۰۳۸۷۲( زینلی)

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code